Tattiga bilder

Nu när jag postat ett par inlägg så slås jag av hur jävla dåliga bilder jag tagit. Kan skyllas på att jag inte har en bra kamera, ljus och bakgrund. Men det är nog mest för att jag alltid blir så förbannad när jag ska fotografera saker så sitter det inte direkt så skiter jag i det. Kanske att jag kan fixa minst 2 bra kameror och bygga mig en gullig lite bakgrund och bättre lampor. Så det kommer komma bättre bilder senare i bloggen, men just nu vill jag bara att folk ska känna att jag faktiskt gör något annat än att pratar om att måla gubbar… Fler uppdateringar kommer framöver!

Dessutom så har jag goda nyheter i form av gästkrönikörer. Så inom en kort framtid kommer jag att få både en fin presentation och snasjiga bilder av 4-5 personer och förhoppningsvis så kan det vara en återkommande grej som höjer merintresset för bloggen. Och kanske kan det få mig att börja måla alla jävla projekt som ligger i lådor på olika platser i stan.

/Redaktörn

Kommentera

