The shameness!

Usch då, det har gått nästan en vecka och jag har inte uppdaterat bloggen alls. Det verkliga livet är såklart anledningen till detta… Men, lite good stuff. Jag kommer få ett par gästinlägg från ett par personer, förhoppningsvis så snart som möjligt, och jag kommer även efter BSK sätta igång ordentligt igen med alla mina projekt. Det finns även intressen för att utöka bloggen till engelska, men jag har inte riktigt orken för sådana nymodigheter som andra språk. Hammarns tutorial ska jag lägga upp snart, jag har helt enkelt inte haft tiden att kopiera in alla bilder i posterna än (det är en fördel med WP att man kan spara en massa olika poster).

Framtiden bär alltså med sig:
Demoninlägget
Fler tutorials
Minst 3 armépresentatione
En introduktion till Songs of Blades and heroes
4 ”Gästkrönikörer” som delar med sig sina tankar om gubbspel en gång i månaden
Ett par Battlereports till Song of Blades and Heroes
Kanske Milstolpens zombiespel

Tack för ert tålamod!

Kommentera

