I promised myself

Tyvärr kom jag till en trist insikt igår när jag var tvungen att leta efter ett par figurer som jag köpte för 1 år sedan. Eller t om fick gratis av den ytterst trevliga Norrlänningen Mattias.
Jag har för många projekt och för mycket grejer.
Det finns två lösningar, antingen att jag säljer av en massa grejer (vilket bränner själen med hebreiska mått) eller att jag avslutar några projekt (även detta bränner i själen). Så det är bara att bita i det sura äpplet och börja avsluta saker. Och jag ska försöka, in i det sista, undvika köpa nya grejer (okej, jag ljuger lite nu).
Men för att ge mig själv lite pill över fingrarna så är prioriteringen följande:
Zombieapokalyps – Detta måste vara färdigt till Gubbspel Galore II
Darkest Africa – Jag köpte grejerna 07, dags att kanske börja färdigställa
Cossacks vs Nightmares – Boltok the Rapist och hans mannar ska rensa 1700-talets europa på skräp och varulvar
Pulp Miniatures – Jag börjar få en större samling figurer från Bob Murch. Det kliar i fingrarna och jag vill börja måla dem nu, men får hålla mig.

Sen får vi se. Ska bli kul att leta upp det här inlägget om ett år och inse hur kass jag är på att färdigställa mina gubbspelsprojekt…
Kommentera gärna, och om ni vill köpa nåt så kan ni höra av er…

Comments
3 Responses to “I promised myself”
  1. Jocke Rapp skriver:

    Grymt bra låt!

    • Redaktörn skriver:

      Håller med, fast i smyg när ingen ser eller hör. Jag var däremot helt chockad över att den var från 1990 och inte tidigare. Dansbandssynthen känns inte helt modern heller…

  2. tjub skriver:

    Otippat hörredu… 😉

Kommentera

