Cold Wars

Hittade ett par bilder på Lead Adventure Forum från helgens Cold Wars.
Fallout: New Vegas.
”Jävligt snyggt” är väl en liten underdrift…





När jag ändå inledde med Lead Adventure Forum så vill jag bara uppmana folk att ta en titt på första omgången bidrag till Lead Painting League. En trevlig uppmaningstävling där folks ska måla minst 5 figurer varje vecka och presentera. Och så tillkommer oftast tre temaveckor. I år är det i första omgången ”Unarmed Civilians”, femte omgången ”Africa” och tionde omgången ”Scene (or teams) from famous Movie”.
Jag tänkte först ställa upp, men sen kom jag på att jag är så jävla värdelös på att färdigställa figurer… Men tionde omgången vill jag göra oavsett, tänkte köra grisscenen från Sista färden…
Ta en titt på bidragen här!

Det tog dock inte slut där, utan vi kör på med lite fler balla bilder från Cold Wars.
Lite Benjamin Franklin Steampunk Sci-fi

Lite 54mm-slag

Rattrap Productions visade upp sin väldigt efterlängtade .45 Adventure 2nd Edition (mer om de reglerna senare i månaden, om jag orkar)

Det är allt för den här gången, förhoppningsvis så får jag tag på fler bilder från Cold Wars i helgen så Per har nåt till kaffet.

Comments
3 Responses to “Cold Wars”
  1. muffinmannen skriver:

    Tjusiga bilder!

    • Christo skriver:

      Järnspikarns vilka fina spel! Var är konventet?

      • Redaktörn skriver:

        USA! America, we stand as one (googla den raden och du får en musikvideo som drunknar i flaggor, brandmän och änglar).
        Det är HMG East som annordnar det hela. Jag har inte fattat ifall det är business eller ideelt än…

Kommentera

