Sommar och sol

Och det drar tyvärr ner mina möjligheter att uppdatera bloggen.
Men det betyder inte att jag slutat måla gubbar, för det har jag faktiskt lyckats med! Förhoppningen är att bygga ihop ett mindre fotoskåp nu i sommar och försöka få till lite bättre bilder än de jag tar lite från höften.

Har satt ihop fler figurer som jag köpte för en billig peng på e-bay för ett tag sedan.
Alla figurer är från Pulp Figures, skulpterad av den ytterst förträffliga Bob Murch, och är följande paket:
 PWM 31 – Arrogant Gestapo Officers
PWM 32 – Arresting Gestapo Troopers
PWM 35 – Scouring Gestapo Guards
PWM 30 – Stahl-Mask’s Doom Squad
PYG 8 – Oriental Street Personalities 1
PYG 10 – Rickshaw 1 (w/ mysterious Mr. Dropsky & street personalities)
PYG 26 – Chinese Baggage Carriers 

Jag hoppas att kunna påbörja en mindre Pulp-kampanj efter Gubbspel Galore II.
Självklart kommer det ske uppdateringar i bloggen när det gäller terräng, figurer och story.

Här är figurerna innan de ska basas (jag står och väger mellan stengator eller vanligt grus).

Det kommer komma fler inlägg under sommaren i den här bloggen, men som allt annat så kommer det dröja mellan inläggen.

/R

Kommentera

